reklama

...a žili šťastne, až kým Boh neprestal existovať.

Už neštekám. Len zvyknem kňučať ako malé šteňa dychtiace po pozornosti, pohladení a kúsku lásky. Po tom všetkom, čím sme si prešli a čo prežili, ešte stále dýchame ten čoraz redší vzduch a dúfame v šťastný koniec..žili šťastne, až

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Už neštekám. Len zvyknem kňučať ako malé šteňa dychtiace po pozornosti, pohladení a kúsku lásky. Po tom všetkom, čím sme si prešli a čo prežili, ešte stále dýchame ten čoraz redší vzduch a dúfame v šťastný koniec. Vyhladovanej láskou a zbitej životom si mi predhodil kúsok seba. Stačil len ten úsmev a malá viera v naše univerzum. Zožrala som ti to hneď na prvý pokus. A chutilo to tak božsky. Nasýtil si moju túžbu veriť v dobro, lásku a šťastie, vniesol do môjho srdca nádej. Ale nanešťastie bola sobota. V sobotu sa predsa upratuje, a ty si si mal radšej v sebe to všetko upratať. Namiesto toho, dal svojej žene a ona jedla... moja duša už nebola taká hladná nevidela ten neporiadok, tešila sa, že nielen v nedeľu je sviatok. Zaspala som. Spolu so mnou si zaspal aj ty. Tak Ťa prosím, už sa preber! Ráno pred nedeľnou omšou, ešte pred spytovaním si svedomia a ľutovaním svojich hriechov pred Pánom, si mi na hrdzavom podnose po spoločných raňajkách už neponúkol ďalší kúsok seba. Dnes veru viem, že sa môj pôst začína. Verím v pokánie a teba, verím v Boha a seba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako pes, vyziabnutý, krehký a premrznutý, ktorému hodili kúsok zbytkov z večere, teší sa a oslavuje láskavosť svojho pána netušiac, že najbližšie hody sú v nedohľadne.

Monika Vašková

Monika Vašková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Maj niečo rád a tvoje srdce sa vyžmýka a pravdepodobne zlomí. Keď si ho chceš zachovať nedotknuté, nesmieš ho nikomu dať, dokonca ani zvieraťu nie." Ale som Tá, ktorá sa ho rozhodla dať znova a znova, až dovtedy kým nevykrváca. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu